zaterdag 17 juni 2017

Van website naar bedrijf

Het project van http://earthguardian27.nl/ zie ik steeds meer in één komen. Ook vind ik zeer zeker en hopelijk de lezers met mij dat Nederland juist voorloper moet worden in welzijn en geld laten gelden op de tweede plaats of misschien zelfs lager op de belangenladder. Daarom heeft mijn project ook kans van slagen denk ik. Een platform dus om alle aardse kunde onder één knutseldak te brengen en als mieren iets moois in elkaar zetten waarin iedereen een rol mag spelen. Dit is weer eens anders omschreven. Verder heb ik een enorme waslijst aan mogelijke instanties die als ik ze op een verbindingslijn krijg (zoals het spinneweb op de achtergrond) we vrijwel zelfvoorzienend kunnen worden.

Een voorbeeldje: iemand lukt in het dagelijks leven een bepaald iets niet. Dan kan hij bij een instantie terecht die met het project in verbinding staat en worden doorverwezen om een bepaalde kunde op te doen en zo verder te komen, want het systeem laat dit toe. Die persoon komt dan eerst in een toetsing terecht om te kijken waarin en hoe aandacht nodig is. En dat moet ik dan allemaal overzien en keuren en zuiver houden. Ooit komt er wel een opvolger van die taak, maar eerst zelf..

Zin heb ik om te bouwen en te creëren en aan gevoelstraining te doen en te geven. Hulp en ideënuitwisselingen zijn zeer welkom!