maandag 7 maart 2011

Een open virtuele ontmoetingsplaats??

Beste lezers,

Wegens aanraden heb ik inmiddels me bij verschillende contact-sites aan en weer afgemeld om proberen in contact te komen met een leuke vrouw. Uitgaan zit er niet veel bij en misschien zou daar zo verandering in kunnen komen. Alle gemaakte contacten, geeneéń uitgesloten, hebben tot niets geleid! Dat heeft mij ernstig aan het twijfelen gebracht over de waarheid en betrouwbaarheid van deze vooraanstaande contact-sites. De meeste willen alleen maar geld en sjoemelen met profielen, zodat je het gevoel krijgt gewaardeerd te worden. Dankzij wat traceertechnieken en gezond verstand, heb ik dit voor mijzelf kunnen aantonen. Het maakt mij een beetje boos en het geeft mij tot nu een machteloos gevoel. Daarom ben ik gaan proberen zelf een internet-ontmoetingsplek te maken, onder de services van google. Natuurlijk is het behoud van privé-gegevens van anderen aan mij, maar als ik in overtreding zou gaan ben ik zelf in strijd met de richtlijnen van google en dat zou ik dus echt niet willen. Daarom wed ik dat mijn site beter is aan alle kanten. Een nieuw concept is geboren, wat mij betreft!

http://sites.google.com/site/roysontmoetingsplaats