woensdag 7 februari 2018

Gitaar wat te zwaar

Volgens de grootmeesters is de gitaar niet mee te nemen naar het hiernamaals. Daar is deze jongen het alvast niet mee eens. God kan me gestolen worden als deze vlieger niet mee op gaat. Er is wel die prachtige harp aanwezig. Met een nieuwe fusie ga ik nu alvast de berekening voorbereiden. Ten eerste moet het nu al beginnen omdat ik de waardes precies moet hebben opgeslagen in mij. Maar geen zorgen hoor: ik ga de harp splitsen met de y-antenne van mijn naam, fluit de overtolligheid weg en geef hem die duivelse 6 snaren(ipv7 die extra 1 mogen anderen later toevoegen) Zij vormen de R en r vanzelf. Met een een wil wat eigen Ka komt de electrische gitaar in de Hemelen ook met een nieuwe A-H. Eerst deze Rockin'Boat op gang helpen houden en slagen. Dit is mijn Testament voor de ziel. Die hoeft hier niet te worden vastgelegd.
royke de sp=echt..