dinsdag 22 maart 2011

ellende op de wereld, toch ben ik blij

Hoi beste lezers, vooral vandaag ben ik extra blij om de voor mij nieuwe dingen die mij eigen zijn geworden. Muzikaal en op natuurgebied ook. Misschien wel het meer mens zijn.

Bij veel dingen ben ik soms wel het abstracte wiel aan opnieuw het uitvinden, maar voor mij is het gewoon belangrijk dat ik het betreffende proces zie met mijn eigen ogen. Soms ook zelfs juĂ­st de dingen verkeerd doen, voor een beter inzicht.

Twee heel verschillende processen die ook in de natuur voorkomen hebben mij veel nieuw inzicht gegeven: het splitsen (of samenvoegen) van eenslachtige planten en het fermentatieproces. Dat terwijl ik meer een elektro-man ben en vroeger op school maar bar-weinig van deze zaken snapte. Eerlijk gezegd ben ik verduizeld over de mogelijkheden hiermee!

Op muziekgebied heb ik dan eindelijk de boel aan de praat zoals ik lang geleden al wilde. Als het gaat om The Roy & James Gang heb ik nu zoiets van: laat mij de muziek maar doen en als het tijd word voor het live te doen kan ik makkelijk een paar rollen aan James geven, die hij zelf wilt.
Voorprogrammeren en live bewerken met instrumenten, mjam ik krijg er honger van..